Logo Gmina Chotcza

Wydanie zaświadczeń o zdolności prawnej do zawarcia małżeństwa za granicą

WYDANIE ZAŚWIADCZENIA STWIERDZAJĄCEGO, ŻE OBYWATEL POLSKI POSIADA ZDOLNOŚĆ PRAWNĄ DO SPORZĄDZENIA AKTU ZAWARCIA ZWIĄZKU MAŁŻEŃSKIEGO ZA GRANICĄ

Niezbędne dokumenty od wnioskodawcy (strony):

1. Podanie o wydanie zaświadczenia.
2. Dowód osobisty.
3. Odpis skrócony aktu urodzenia, jeśli nie został sporządzony w USC Chotcza.
4. Pisemne zapewnienie o braku przeszkód do zawarcia małżeństwa, złożone przed kierownikiem USC w kraju, a za granicą przed polskim konsulem.

Osoby, które pozostawały w związku małżeńskim załączają ponadto:

1. Odpis skrócony aktu małżeństwa z adnotacją o rozwodzie (dla osób rozwiedzionych).
2. Odpis skrócony aktu zgonu współmałożonka (dla wdowców i wdów).

Opłaty:

1. Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia - 38,00 zł.

Przewidywany termin załatwienia sprawy:

1. Do siedmiu dni.
2. Odmowa wydania zaświadczenia do 30 dni.

Wójt gminy zaprasza

<p>Janusz Witczak</p>

Janusz Witczak

Przyjęcia interesantów:
pn. - 8.00 - 15.00

Urząd Gminy Chotcza

Chotcza -Józefów 60
27-312 Chotcza
tel.: 48 375 10 32
fax: 48 375 10 33
e-mail: ug@chotcza.pl

Godziny pracy

Urzędu Gminy:

pn. -     800 - 1600
wt. -      730 - 1530
śr. -       730 - 1530
cz. -        730 - 1530
pt. -          730 - 1530

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

grudzień 2020
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.