Logo Gmina Chotcza

News

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Krzemienny Krąg" zaprasza na spotkanie konsultacyjno-szkoleniowe - 14.03.2019r.

11.03.2019

Zaproszenie na spotkanie

konsultacyjno – szkoleniowe – 14.03.2019r.

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Krzemienny Krąg” w związku z planowanym naborem wniosków o udzielenie wsparcia w ramach:

  • Przedsięwzięcia  2.2.1. „Stworzenie i/lub rozwój produktów lokalnych”,
  • Przedsięwzięcia 2.1.2. „Wzmocnienie potencjału organizacji pozarządowych”,
  • Przedsięwzięcia 1.1.2 „Tworzenie lub rozwój atrakcyjnych produktów
    i usług turystycznych wykorzystujących zasoby kulturowe i/lub naturalne obszaru LGD”

serdecznie zaprasza wszystkich potencjalnych beneficjentów jak również zainteresowane osoby z ternu gmin: Bałtów, Bodzechów, Ćmielów, Kunów, Chotcza, Lipsko, Rzeczniów, Sienno 
i Solec nad Wisłą
na spotkanie konsultacyjno – szkoleniowe dotyczące możliwości pozyskania środków finansowych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020, Działanie
19 Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER, Poddziałanie 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność.

Spotkanie odbędzie się 14 marca 2019r. (czwartek) o godz. 13.00

w sali konferencyjnej  GCK  w Bałtowie.
 

Przypominamy, iż udział w spotkaniu to jedno z kryteriów oceny wniosków, za które przyznawane będą dodatkowe punkty.

Wójt gminy zaprasza

<p>Janusz Witczak</p>

Janusz Witczak

Przyjęcia interesantów:
pn. - 800 - 1600

Urząd Gminy Chotcza

Chotcza -Józefów 60
27-312 Chotcza
tel.: 48 375 10 32
fax: 48 375 10 33
e-mail: ug@chotcza.pl

Godziny pracy

Urzędu Gminy:

pn. - 800 - 1600
wt. - 730 - 1530
śr. - 730 - 1530
cz. -
730 - 1530
pt. -
730 - 1530

Zobacz również

wersja językowa

Kalendarz

wrzesień 2019
Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
Ni
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30

Zegar

  • :
  • :
Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.